Werkwijze

Onze werkwijze

Hoe gaan we te werk?

1

Aanvraag

Vraag onze thuisverpleging aan, bij voorkeur via het aanvraagformulier op onze website.

Je kan Nathalie ook steeds telefonisch bereiken via +32 (0) 495 20 65 67.

Aarzel niet om ons te contacteren indien je nog vragen hebt of meer informatie wenst.

2

Kennismaking en afspraak

Wij nemen spoedig contact met je op of overleggen al meteen telefonisch.

Het type thuiszorg wordt bepaald door het doktersvoorschrift, op basis daarvan maken we meteen een eerste afspraak.

3

Eerste bezoek

Tijdens onze eerste ontmoeting hebben we het doktersattest, een klever van de mutualiteit en de identiteitskaart van de patiënt nodig.

4

Volgende bezoeken

De vervolgafspraken worden ingepland volgens de frequentie van de nodige bezoeken. We bekijken ook of er bepaalde producten in huis moeten worden gehaald. Indien nodig, overleggen we met de huisarts.

5

Vragen

Heb je nog persoonlijke wensen of vragen, bespreek ze met je thuisverpleger/verpleegster.

Je kan Nathalie ook steeds telefonisch bereiken via +32 (0) 495 20 65 67 of mailen naar info@thuisverplegingrutten.be.

6

Administratie

Wij brengen alle nodige documenten en papieren in orde en bekijken eveneens maximaal het recht op bepaalde tegemoetkomingen of premies voor de patiënt.